העתיד כבר כאן: כך תעצבו את הבית בעצמכם, בקלות

חיה ספיר No Comments on העתיד כבר כאן: כך תעצבו את הבית בעצמכם, בקלות

לראשונה פותח כלי המאפשר לקחת את יכולות היצירתיות של מנוע הבינה המלאכותית DALL-E לטובת עיצוב פיזי של הבית ביוזמה של הסטארטאפ הישראלי Mixtiles

צילום: פיקסביי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סטארט-אפ ישראלי Mixtiles הפועל בתחום עיצוב הבית, הודיע ​​היום על שחרורו של Daydream, כלי יצירה חדש המאפשר לכל אדם לעצב אמנות לעיצוב הבית ללא צורך בידע מוקדם. הכלי מהווה שכבת תוכנה אשר מפשטת את העבודה עם הבינה המלאכותית DALL-E, המייצרת תמונות מטקסט באמצעות AI (בינה מלאכותית). הכלי Daydream מאפשר להפוך את התמונות ועבודות האומנות שיצרו המשתמשים למוצרים פיזיים – תמונות מודפסות וממוסגרות לתלייה קלה על הקיר.

מנוע הבינה המלאכותית DALL-E הוא אחד מכלי ה-AI הפופולריים ביותר באינטרנט המייצר יותר מ-4 מיליון תמונות בכל יום. Mixtiles היא כלי אשר משתמש בטכנולוגיה על מנת להפוך תמונות דיגיטליות לתמונות פיזיות, קלות לתליה על הקיר, ובהתאמה אישית, אשר נשלחות לבית הלקוחות (כל תמונה ממוסגרת מכונה ״טייל״). החברה משרתת מיליוני לקוחות ומוכרת עשרות מיליוני טיילים בשנה. Mixtiles היא אחת החברות הצומחות ביותר בתחומה ואחד מסטארטאפי הקונסיומר הגדולים בארץ מבחינת הכנסות.

Mixtiles

Mixtiles

לדברי איתן לויט, מייסד שותף ב-Mixtiles: "אנחנו מאמינים בשני דברים; הראשון – עיצוב הבית זה משהו שאנחנו והילדים שלנו מתעוררים אליו בבוקר וחוזרים אליו בערב. זה משפיע על החיים ועל מערכות היחסים שלנו בצורה עמוקה. השני – לטכנולוגיה יש כח אמיתי להפוך משהו שבעבר היה קשה, לקל. Daydream מאפשר לכל אדם ליצור אמנות שהוא מתחבר אליה אישית ולשים אותה על הקיר שלו. במקום לכתת רגליים בקטלוגים או להזמין עבודות אישיות בעלויות גבוהות, החיבור של הטכנולוגיה של DALL- E עם Mixtiles מאפשר לכל אדם להפוך את המחשבות, המילים, החלומות והרגשות שלהם ליצירות אמנות שאין שני להן בעולם, ובכך להוסיף משמעות אמיתית לבית בקלות".

Daydream מחבר את הפלט של DALL-E עם הטכנולוגיה של Mixtiles, המאפשרת יצירה, מסגור ורכישה של אמנות קיר מותאמת אישית, הכל תוך פחות מדקה. לקוחות יכולים להזין תיאור טקסט של האומנות שהם רוצים לייצר, ובלחיצה אחת, Daydream מציגה בפניהם מספר סגנונות של התמונה המתוארת לבחירה. לאחר בחירת תמונה, סגנון מסגרת וצבע נלווים, Mixtiles מייצרת את יצירת האמנות המיוחדת במינה ולאחר מכן שולחת אותה לכל מקום בעולם בחינם. בסוף התהליך הלקוחות יכולים לתלות את התמונות בקלות ללא מסמרים באמצעות מנגנון התלייה הייחודי של Mixtiles.

"השילוב של DALL-E עם תהליך העיצוב החלק של Mixtiles פותח את הפוטנציאל למשתמשים להביא בקלות תמונות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית המשקפות את הטעם והסגנון הייחודיים שלהם לתוך העולם האמיתי", אמר פיטר ולנדר, סמנכ"ל מוצר ושותפויות ב-OpenAI. "לא יכולנו להיות מאושרים יותר להביא אמנות שנוצרה על ידי בינה מלאכותית לידיים ולבתים של אנשים".

Mixtiles הוקמה בסוף שנת 2015 עם משימה – לעזור לאנשים לעצב את הבתים שלהם בקלות. החברה משתמשת בתוכנה, עיצוב תעשייתי וחדשנות טכנולוגית על מנת להפוך מוצרים בתחום עיצוב הבית לקלים לשימוש. לחברה כיום שני מוצרים אשר חיים כמותגים נפרדים , Mixtiles ו-Easyplant והיא משרתת מיליוני לקוחות בארה"ב ומערב אירופה. לחברה הכנסות של כמעט 200 מיליון דולר, מעסיקה כ-90 עובדים במטה החברה בת"א. החברה גייסה בעבר כ-25 מיליון דולר מקרן 83North (אשר השקיעה גם ב-Wolt ו-Via), ומשקיעים נוספים כגון Greenfield Partners וגיגי לוי.



0 תגובות